torsdag 24. februar 2011

Strikkeplan for 2011


Jeg har mange strikkeplaner for dette året. Ambisjonene vokser i takt med at jeg prøver meg på nye utfordringer. Jeg skal strikke til hele familien i år – vi er jo bare 3 stykker, så det burde vel gå bra? Målet er i hvertfall å få strikket det meste av det husets yngstemann trenger i barnehagen til høsten igjen. Også ett par, kanskje 3 plagg til far og mor i huset også? Noen julegaver vil det bli også, men de for ingen se før til neste årSmilefjes som blunker
STRIKKING TIL HUSETS PODE
  • Nøstebarn heldress
  • 2 ullbukser/ longies
  • 1-2 luer
  • finlandshette
  • Kjekkasgenser fra Pickles.
  • En Viggo
Dette er den foreløpige strikkeplanen for minstemann
STRIKKING TIL HO MOR
  • Lavendeljakke fra Pickles
  • Lue – Wurm og matchende hals
  • Tøfler
  • Kort omslagstopp
  • Varm tunika
For mye?

OG TIL HAN FAR
Det var jo enkelt! Vi får se om det ikke kan dukke opp noe mer til Far ogsåSmilefjes

Ellers skal det som nevnt strikkes julegaver, ikke helt i gang med planleggingen, men jobber med saken.
Skal dessuten strikke litt til hjemmet(jada, jada, jada)
  • En strikkakurv til strikkeprosjektene mine – FERDIG!
  • En Puff Daddy fra PICKLES  - FERDIG!
  • Koppbrikker – mitt første hekleprosjekt
Lurer litt på noen andre ting også….tiden vil vise hva jeg rekker over Smilefjes med åpen munn

2 kommentarer:

  1. Ja, ser du har mange planer for 2011. Masse kjekt. Er veldig spendt på den puffen. Går det bra kan det være eg også må strikke ein.

    SvarSlett
  2. Ja, eg er vel litt i overkant ambisiøs! Men satser på at det skal gå med tjukt garn og tjukke pinner.

    Puffen er eg godt igang med allerde. Strikker på p12. :)

    SvarSlett