onsdag 23. februar 2011

Award



Min lille nyoppstartede hobbyblogg har fått en  Beautiful blogger Award av
Med tøy på stumpen


7 svar på 7 spørsmål;


1.Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?  "Den gang trodde vi at det var fordi de smittet hverandre i barnehagen."

2.Hva var det siste du så på tv? Godmorgen norge på tv2.

 

3.Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå? Værmeldingen på tv2.


4.Når var du sist ute og hva gjorde du da? I  går, da jeg hentet sønnen min i barnehagen.

 
5.Hva har du på deg nå? Cordbukse, ulltrøye og setesdalsgenser.

 

6.Hva var den siste filmen du så?  Pelle Politibil går i vannet!


7.Skulle du overveie å flytte til utlandet? Ja, det hadde jeg gjerne gjort for en periode.



Awarden skal gies videre til 7 bloggere.

BirdsOnly 
Laget av Elin 
Ingrid sine sysaker 
Sjeroks 
MammaMy 
HeidiHolm 
Mjuuugly







3 kommentarer:

  1. Stilig :) Får sjå om eg ikkje får gjort noko med det :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk skal du ha, så utrolig koselig:)
    Har lagt meg til som følger på bloggen din, å gleder meg til å se flere innlegg fra deg.
    klem fra siri

    SvarSlett