tirsdag 19. juli 2011

En liten bloggpause…


Det har vært litt stille her på en god stund….Det skyldes årstiden. Da er det ikke tiden for å sitte inne å bloggeSmilefjes som blunker

Med stort hus og stor hage, blir våren og sommeren dedikert til diverse uteprosjekter.
Vi har fått oss drivhus…ENDELIG! Og der dyrker vi nå tomater, agurker, salater, urter og tilogmed brokkoli…hihi…
IMG_1116
Det vil gi oss mange gleder og litt frustrasjoner framover, og fint blir det i hagen etterhvert.
Så snart håndverkerne har gjort seg ferdig med å legge nytt tak, nye vegger og takrenner…hm..det ble visst utbytting av vinduer også, og vi får malt ferdig, kan vi konsentrere oss om å få gjort hagen til ett trivlig sted å væreSmilefjesEn gang til neste år, kanskje???

Ett eget blogginnlegg om drivhuset er planlagt, så hvis du er interessert i å lese om det, så følg med. Vi kan snart høste agurker! Smilefjes med åpen munn

Ellers på hobbyfronten har det vært rimelig rolig, inntil nylig, da fikk jeg endelig kommet i gang med nøstebarndressen til poden min. En julegave er også ferdig,og jeg har sydd noen barnedresser for en venninne.


Fremover er planen å få sydd litt mer barnetøy. Har endel stoffer liggende og endel mønster jeg har lyst å prøve ut.
Drømmer om en overlock maskin, sånn at jeg kan sy fortere og mer professjonelt enn det jeg får til i dag…kanskje en sånn en?

Huskylock S15….eller denne?



Janome MyLock 644D?
Håper jeg snart har en sånn maskin på plass på hobbyrommet mitt, da skal det bli enda gøyere å sy!

Ønsker dere alle en fortsatt god sommer!
Sol

2 kommentarer:

  1. Det blir spennende å se litt mer om drivhuset ditt, og så håper jeg selvfølgelig at det dukker opp en overlock så vi får se mer fine barneklær!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Silje! Overlocken arbeider eg aktivt med;-)

    SvarSlett