fredag 8. april 2011

PUFF DADDY



Endelig fikk jeg somlet meg til å få lagt ut bildet av Puff Daddy`en jeg har strikket.

Dere husker kanskje det megastore nøstet mitt? Dette er resultatet;)

Det gikk fort å strikke den, verre var det å få sydd den igjen og snurpet den skikkelig. Jeg gjorde og en tabbe med å bruke isoporkuler fra en gammel saccosekk, for jeg fikk ikke presset puffen godt nok ut.
Husets pode synes det var en kjempekuul stor ball, og da skal jeg også være fornøyd.

Neste gang tror jeg at jeg prøver meg på Pickles sitt eget garn; Fat&Happy i en mye lekrere farge.

4 kommentarer:

  1. Å der var Puffen. Så ballnøste var puffgarn det altså! Eg trudde du hadde valgt den turkise fargen i Pickles garnet:-)

    Puffen såg veldig god ut den.

    SvarSlett
  2. Eg er litt lei av turkis no, men den er veldig fin den dei har hos Pickles...så kanskje?

    SvarSlett