tirsdag 8. mars 2011

Jeg har fått en gave!


Det er en liten stund siden jeg fikk den, faktisk før jul. Men siden så mye annet skjer i de tider tenkte jeg å vente litt med å fortelle om det.
På bloggen til Ordentlige bleier kom jeg over tittelen PAY IT FORWARD. Der kunne jeg melde meg på og få en gave i løpet av ett år. Så jeg var heldig! For det var bare 3 personer som fikk gave.
Her er gaven min! Smilefjes med åpen munn

IMG_0308
I denne flotte hjemmesydde gaveposen gjemte det seg mange lekre saker som var midt i blinken for meg! Vera – som er gavegiveren her, har gjort godt forarbeid. Smilefjes som blunker
IMG_0307
En pakke te med jordbærsmak til å kose seg med på hobbyrommet og ett par glidelåser til mine syprosjekter. Smilefjes med åpen munn
IMG_0305
Truseinnlegg og bind sydd av Vera. Jeg er helt frelst!  Og har maaange flere som hun har sydd. Jeg skal ikke gå i detaljer her, men tøy er best! Ikke bare for babyer, men også for mødrene!Smilefjes som blunker

IMG_0306
En liten wetbag til å ha bind og andre småsaker i. Laget av minkee-pul. Kjempekjekt å ha med på tur. Smilefjes

Tusen, tusen takk Vera! For en kjempefin gave!!! Rød rose Jeg gleder meg veldig til å videreføre PIF. Så hvis du som leser har lyst på en gave fra meg, så må du følge med, for neste gang kommer det informasjon om hvordan du kan bli den heldige! Smilefjes med åpen munn

Følg med!Straks tilbake

1 kommentar:

  1. Bare hyggelig vennen! Så godt å høre at du likte gaven :)

    SvarSlett