fredag 4. mai 2012

Strikkepinne etuier

Strikkepinne etuier er kjekt å ha! Det er så fint å få orden på strømpepinner, rundpinner og alt det andre som følger med :)

Dette etuiet for strømpepinner har jeg sydd etter pickles sitt mønster. Har brukt ett morsomt uglemønster som jeg har kjøpt på Etsy (Et veldig farlig sted å være for paypal kontoen ;-) ) og rosa rutete stoff  inni. Det ble veldig søtt!


På bestilling og etter eget design har jeg laget ett strikkepinne euti for rundpinner til ei veldig kjekk dame. Brukte lang tid på planleggingsprosessen, og må si meg veldig fornøyd med resultatet!
 Det er plass til 27 rundpinner og ekstra lommer til målebånd, maskemarkører o.l. Det blir lukket med trykknapper, slik at alt blir holdt på plass når det ikke er i bruk. Dette stoffet er også kjøpt på Etsy, og innerstoffet er en enslig gardin jeg hadde liggende.



Skal sy et til meg selv også, for det er ett salig kaos i mine egne rundpinner!



...og skulle  noen være interessert i å kjøpe strikkepinne etui, er det bare å ta kontakt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar