fredag 8. april 2011

Strikkekurven er også ferdig!

Jaaa, altså den har vært ferdig ganske lenge! Men i det siste har det vært lite tid til strikkeprosjektene mine.

Oppskriften har jeg funnet her på Ravelry.

Jeg valgte å bruke vamsegarn i en nydelig lilla farge. Denne gikk også raskt å strikke, men synes den tovet litt lite.

Strikkekurven er stor nok til å ha diverse strikkepinner, måleband, noen nøster garn og ett passelig stort strikkeprosjekt.

Den ble da litt fin:-)

Hmm...litt dårlig bilde, tror jeg skal ta ett nytt bilde en dag...hehehe...






2 kommentarer:

  1. Fin kurv da. Eg har ei stråkurv til mitt strikketøy da. Den eg kjøpte da eg og Hilde skulle plukke sopp! Ketil meiner eg burde ha ei større ei for det buler utover og ned på golvet. Men da har han ikkje sett etter på soverommet for der står ei mykje større ei med halvferdige prosjekt. Kanskje på tide å gjøre dei ferdig.

    SvarSlett
  2. Like greit at han ikkje har sett den, Annette! ;-)

    Eg skal strikke en til, kanskje i drops eskimo og håpe på at den blir større? Synes den var litt liten.

    SvarSlett